Uwaga, uwaga! Przedłużamy termin przesyłania zgłoszeń szkół do II edycji KONKURSU CYBERNAUTÓW aż do końca października!
Co należy zrobić, aby wziąć udział w konkursie:
1. Zgłosić szkołę do projektu i zorganizować warsztaty Cybernautów dla wszystkich grup: uczniów, nauczycieli i rodziców lub zaplanować ich organizację.
2. Zapoznać się z regulaminem konkursu.
3. Zorganizować dodatkowe działania, mające na celu promocję bezpiecznego korzystania z sieci i nowych technologii i angażujące wszystkie grupy objęte projektem: uczniów, nauczycieli i rodziców. W prowadzonych działaniach warto korzystać z materiałów edukacyjnych stworzonych przez fundację. Szukasz inspiracji? Wejdź na cybernauci.edu.pl/dobre-praktyki i poznaj działania przeprowadzone podczas I edycji Konkursu
4. Wypełnić formularz zgłoszeniowy, w którym opiszecie swoją inicjatywę.
5. Zgłoś szkołę do konkursu za pośrednictwem formularza przez stronę: http://cybernauci.edu.pl/konkurs/
-> UWAGA : Informacje dla szkół, które już wysłały swoje zgłoszenia:
Szkoły, które przesłały już swoje zgłoszenia w razie potrzeby do końca października 2017 r. mogą wprowadzić poprawki i zmiany w swoich opisach. Zainteresowane szkoły prosimy o mailowy kontakt pod adresem: zofia.radziwill@nowoczesnapolska.org.pl
Trzymamy kciuki i czekamy na Wasze prace! 🙂
Konkurs jest realizowany w ramach projektu „Cybernuaci” finansowanego ze środków Ministra Edukacji Narodowej.