Najnowsze informacje o projekcie

II edycja KONKURSU CYBERNAUTÓW – przedłużony termin!

27.09.2017
Uwaga, uwaga! Przedłużamy termin przesyłania zgłoszeń szkół do II edycji KONKURSU CYBERNAUTÓW aż do końca października!
Czekamy na opisy Waszych działań konkursowych do końca października 2017 r. Zmieniony regulamin konkursowy można znaleźć pod linkiem: regulamin konkursowy .


Co należy zrobić, aby wziąć udział w konkursie:
1.   Zgłosić szkołę do projektu i zorganizować warsztaty Cybernautów  dla wszystkich grup: uczniów, nauczycieli i rodziców lub zaplanować ich organizację.
2.   Zapoznać się z regulaminem konkursu.
3. Zorganizować dodatkowe działania, mające na celu promocję bezpiecznego korzystania z sieci i nowych technologii i angażujące wszystkie grupy objęte projektem: uczniów, nauczycieli i rodziców. W prowadzonych działaniach warto korzystać z materiałów edukacyjnych stworzonych przez fundację. Szukasz inspiracji? Wejdź na cybernauci.edu.pl/dobre-praktyki i poznaj działania przeprowadzone podczas I edycji Konkursu
4. Wypełnić formularz zgłoszeniowy, w którym opiszecie swoją inicjatywę.
5.  Zgłoś szkołę do konkursu za pośrednictwem formularza przez stronę: http://cybernauci.edu.pl/konkurs/

-> UWAGA : Informacje dla szkół, które już wysłały swoje zgłoszenia:
Szkoły, które przesłały już swoje zgłoszenia w razie potrzeby do końca października 2017 r. mogą wprowadzić poprawki i zmiany w swoich opisach. Zainteresowane szkoły prosimy o mailowy kontakt pod adresem: zofia.radziwill@nowoczesnapolska.org.pl

Trzymamy kciuki i czekamy na Wasze prace! 🙂

Konkurs jest realizowany w ramach projektu „Cybernuaci” finansowanego ze środków Ministra Edukacji Narodowej.

Czytaj również

07.09.2017

Kolejny rok Cybernautów przed nami!

Wakacje minęły, rozpoczął się nowy rok szkolny! W tym roku Ministerstwo Edukacji Narodowej wskazało Bezpieczeństwo w internecie i odpowiedzialne korzystanie z mediów społecznościowych jako jeden z kierunków realizacji polityki oświatowej…