Uwaga, uwaga! Przedłużamy termin przesyłania zgłoszeń szkół do pierwszej edycji KONKURSU CYBERNAUTÓW aż o dwa miesiące!
Czekamy na Wasze akcje do końca marca 2017 r. Na zgłoszenia konkursowe czekamy do końca marca 2017 r. z rozstrzygnięciem konkursu przypadającym na kwiecień 2017 r. Zmieniony regulamin konkursowy można znaleźć pod linkiem: regulamin konkursowy .
Przypominamy, co należy zrobić, aby wziąć udział w konkursie:
1. Zgłosić szkołę do projektu i zorganizować warsztaty Cybernautów dla wszystkich grup: uczniów, nauczycieli i rodziców lub zaplanować ich organizację.
2. Zapoznać się z regulaminem konkursu.
3.Zorganizować dodatkowe działania, mające na celu promocję bezpiecznego korzystania z sieci i nowych technologii i angażujące wszystkie grupy objęte projektem: uczniów, nauczycieli i rodziców. W prowadzonych działaniach warto korzystać z materiałów edukacyjnych stworzonych przez fundację.
4.Wypełnić formularz zgłoszeniowy, w którym opiszecie swoją inicjatywę.
5. Zapoznaj się z regulaminem konkursu i zgłoś szkołę za pośrednictwem formularza przez stronę: http://cybernauci.edu.pl/konkurs/
-> UWAGA : Informacje dla szkół, które już wysłały swoje zgłoszenia:
Szkoły, które przesłały już swoje zgłoszenia w razie potrzeby do końca marca 2017 r. mogą wprowadzić poprawki i zmiany w swoich opisach. Zainteresowane szkoły prosimy o mailowy kontakt pod adresem: zofia.radziwill@nowoczesnapolska.org.pl
Trzymamy kciuki i czekamy na Wasze prace!
Konkurs jest realizowany w ramach projektu „Cybernuaci” finansowanego ze środków Ministra Edukacji Narodowej.