Czy nadal interesuje Ciebie temat edukacji medialnej, cyberbezpieczeństwa i reagowania na zagrożenia? Zapraszamy wszystkie szkoły zgłoszone do projektu do wzięcia udziału w drugiej edycji Konkursu Cybernautów!
Zorganizujcie w swojej szkole akcję promującą wiedzę na ten temat i wygrajcie sprzęt multimedialny dla swojej szkoły!
Co należy zrobić, aby wziąć udział w konkursie?
1. Zgłosić szkołę do projektu i zorganizować warsztaty Cybernautów dla wszystkich grup: uczniów, nauczycieli i rodziców lub zaplanować ich organizację.
2. Zapoznać się z regulaminem konkursu (uwaga: zmiany w regulaminie).
3.Zorganizować dodatkowe działania, mające na celu promocję bezpiecznego korzystania z sieci i nowych technologii i angażujące wszystkie grupy objęte projektem: uczniów, nauczycieli i rodziców. W prowadzonych działaniach warto korzystać z materiałów edukacyjnych stworzonych przez fundację.
4.Wypełnić formularz zgłoszeniowy, w którym opiszecie swoją inicjatywę.
5. Zapoznaj się z regulaminem konkursu i zgłoś szkołę za pośrednictwem formularza przez stronę: http://cybernauci.edu.pl/konkurs/
Zgłoszenia konkursowe przyjmujemy do końca września 2017. Rozstrzygnięcie odbędzie w październiku 2017 roku.
Czekamy na Wasze prace!
Konkurs jest realizowany w ramach projektu „Cybernuaci” finansowanego ze środków Ministra Edukacji Narodowej.