Najnowsze informacje o projekcie

Zgłoś szkołę do KONKURSU

16.01.2017

Do końca stycznia 2017 przyjmujemy zgłoszenia do KONKURSU CYBERNAUTÓW! Zgłoś swoją szkołę już teraz i wygrywaj nagrody!

Czy nadal interesuje Ciebie temat edukacji medialnej, cyberbezpieczeństwa i reagowania na zagrożenia? Zorganizuj w swojej szkole akcję promującą wiedzę na ten temat i wygraj projektor multimedialny, tablety czy laptop do użytku szkolnego!

Co należy zrobić, aby wziąć udział w konkursie?
1.
Zgłosić szkołę do projektu i zorganizować warsztaty Cybernautów  dla wszystkich grup: uczniów, nauczycieli i rodziców lub zaplanować ich organizację.
2. Zapoznać się z regulaminem konkursu.
3.Zorganizować dodatkowe działania, mające na celu promocję bezpiecznego korzystania z sieci i nowych technologii i angażujące wszystkie grupy objęte projektem: uczniów, nauczycieli i rodziców. W prowadzonych działaniach warto korzystać z materiałów edukacyjnych stworzonych przez fundację.
4.Wypełnić formularz zgłoszeniowy, w którym opiszecie swoją inicjatywę.
5. Zapoznaj się z regulaminem konkursu i zgłoś szkołę za pośrednictwem formularza przez stronę: http://cybernauci.edu.pl/konkurs/

Zgłoszenia konkursowe przyjmujemy do końca stycznia 2017. Rozstrzygnięcie odbędzie w lutym 2017 roku.  Czekamy na Wasze prace!

Konkurs jest realizowany w ramach projektu „Cybernuaci” finansowanego ze środków Ministra Edukacji Narodowej.

Czytaj również

31.12.2016

Gra edukacyjna „Budzik sieciowy”

W ostatnim dniu roku przedstawiamy grę edukacyjną, którą przygotowaliśmy w ramach projektu "Cybernauci - kompleksowy projekt kształtowania bezpiecznych zachowań w sieci". Jej celem jest kształtowanie dobrych nawyków oraz nauka bezpiecznego…